Läksin sooja kohta

Hispaanias rändamine, sekeldused Marokos, Kanaarilebo, squattimine Barcelonas, tööl Sitsiilias, seiklemas Ida-Euroopas, elamas-õppimas Ungaris, mis järgmiseks?

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Budapest

pühapäev, 27. märts 2011

"Minu Ungari"

Sain siis küüned taha ja läbi loetud sellise raamatukese nagu "Minu Ungari". Autoriks Reet Klettenberg, keda ma ka nii tuttava-staatuses tean. Too tore tütarlaps on nimelt minu korterikaaslase Virági eesti keele õpetaja kellega ma alatihti siin ja seal kokku puutun.
Kuna ma teda isiklikult tean ja Ungariga mul ka isiklik suhe tekkinud on, siis oli tegemist väga põneva ja kaasahaarava lugemisega. Soovitan soojalt kõigile keda huvitab kuidas elu Ungaris ja ungarikeelsetes piirkondades välja näeb :)

0 kommentaari:

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht