Läksin sooja kohta

Hispaanias rändamine, sekeldused Marokos, Kanaarilebo, squattimine Barcelonas, tööl Sitsiilias, seiklemas Ida-Euroopas, elamas-õppimas Ungaris, mis järgmiseks?

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Budapest

reede, 3. september 2010

Kõik, kõik on uus septembrikuus

Lühidalt ütlema hakates läheks pikale, ütlen seega kohe pikalt ja põhjalikut. Kuigi esimesel teemal ehk 36 tunnisel bussisõidul siia ei hakka pikalt peatuma. Üsnagi ebamugav oli viisakalt väljendudes. Ei soovita kellelegi kui just muud alternatiivi pole. Nüüd peab kaaluma kas lendamisele kuluv lisaraha on väärt neid mugavusi mida lennureis pakub.
Teine teema: korter. Iseloomustavad omadussõnad suur, vana ja väga tolmune. Elame siin kahekesi, mina ja Virag. Kes teda ei tea siis lühidalt öeldes on tema see minu ungarlannast sõber, kes on suurelt osalt "süüdi" selles, et ma nüüd siin olen.
Siia saabumisest praeguseni on toimunud üks suur koristamine, milles ka mitmed sõbrad kaasa löönud on. Koristamist on nii palju, sest paistab et see vanapaarike, kes siin enne elas ilmselt enam ei jaksanud pikemat aega juba koristada ja nüüd puhkavad nad juba rahus. Korter asub muidu 7. linnaosas, mis Budapestis on ajalooline uhke põline juuide linnaosa, kiviviske kaugusel asub ka Dohány tänava sünagoog, mis on maailma suuruselt teine ja üks linna põhiisi vaatamisväärsusi. Linnaosa ajaloost mainiks ka seda, et II Maaimasõja ajal oli see linnaosa juutide geto, mis oli ümbritsetud müüriga ja mille iga "park" on tegelikult ühishaud.
Ülikooli hooned ja ööelu on mõne minutise jalutuskäigu kaugusel. Üsnagi parim koht mida tahta.

Aadress: Wesselényi 33 2/5, Budapest, 1077, Magyarország/Hungary
Telefon: +36 705903126 (Eesti number mul siinoleku ajal ei tööta).
Meil: edgar.prass@gmail.com (Facebookis saab ka kirjutada)
Samuti saab siin postitustele kommentaaridega kaasa elada.

Kirjutage ja joonistage, tublimaid premeerin millegi heaga siitmailt.

2 kommentaari:

Blogger piduriklots ütles ...

okou. ma saatsin sulle nädal tagasi smsi, tahtsin küsida, kas sa ikka veel Narva mnt 89-s elad.. Aga nüüd elan siin mina:D

16. september 2010, kell 09:07  
Blogger Unknown ütles ...

ootan muudkui jutujärge:)

19. september 2010, kell 00:42  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht