Läksin sooja kohta

Hispaanias rändamine, sekeldused Marokos, Kanaarilebo, squattimine Barcelonas, tööl Sitsiilias, seiklemas Ida-Euroopas, elamas-õppimas Ungaris, mis järgmiseks?

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Budapest

esmaspäev, 31. august 2009

Universitas Tartuensis

On see õppeasutus kuhu mina nüüd eneselegi natukene üllatuslikult astusin ja haridusteadust tudeerima asusin. Ehk siis õpin õpetajaks, täpsemalt loodusainete õpetajaks ja veel detailsemalt geograafia ja bioloogia õpetajaks. Täitsa uus etapp elus, lisaks juba paar aastat kestnud tudengielu hüvede nautimisele võtan nüüd ka kohustused kanda. Sai juba täna koolipinki istutud, viimati sai seda nühitud 2007nda aasta kevadkuudel. Vett on tolle möödunud ajaga ohtralt merre voolanud, nii ohtralt et isegi mälestus koolipingist oli ähmastunud ja laud-tool kaunikesti pisikeseks jäänud, mäletasin neid ikka hoopis suurematena. Meenus ka selline lubadus iseendale gümnaasiumi lõpust, et tehku mis ma teen aga õpetajaks ma õppima ei hakka. Aga läks nagu alati, siin ma nüüd olen, õpin õpetajaks. Aga olen sellega kangesti rahul. Eks selle enam kui kahe möödunud aastaga olen ise ka muutunud, oma hinnangud ümber hinnanud ja väärtused paika seadnud et selgem siht silme ees oleks. Soovin endale ja teistele saatusekaaslastele edu.

3 kommentaari:

Blogger piduriklots ütles ...

seda poleks küll osanud arvata- aga üllatavad stsenaariumipöörded on täpselt etsi rida! :)

1. september 2009, kell 20:09  
Blogger Tuhin ütles ...

aitäh:)

30. september 2009, kell 15:49  
Blogger Lillelapsiku Loomaaed ütles ...

haaaahaaaaaa

10. november 2009, kell 14:35  

Postita kommentaar

Tellimine: Postituse kommentaarid [Atom]

<< Avaleht