Läksin sooja kohta

Hispaanias rändamine, sekeldused Marokos, Kanaarilebo, squattimine Barcelonas, tööl Sitsiilias, seiklemas Ida-Euroopas, elamas-õppimas Ungaris, mis järgmiseks?

Minu foto
Nimi:
Asukoht: Budapest

reede, 12. juuni 2009

Ikka lõunasse ja veel lõunasse

Jah just nii. Brasovit soovitan kõigile, kes iial Rumeeniasse lähevad. Suurepärane Transilvaania pärl.

Ja peale Brasovit sai rongiga sõidetud Sibiusse, mille kohta kehtivad kõik eelnevad sõnad, mis kehtisid ka eelneva kohta. Teel sinna tegi rongi piletimüüja meid "rumalaid turiste" kasutades omale taskuraha, selle asemel, et meile pilet väljastada ja raha kassasse pista kirjutas ta meile niisama paberilipaka "Brasov-Sibiu 22Lei" ja lükkas raha tasku. Vahet pole, ju tal siis vaja oli.

Kui nüüd keegi arvas, et meil siin ainult palavus on, siis ka siin on juunikuus lumi maas, kuigi kõrgust on seal tippudes ka üle 2500 meetri.
Sibius veetsime jällegi kaks ööd hostelis, kui täpne olla siis Sibiu Old Town Hostelis mille aknast avanes fantastiline vaade kohalikule raekoja platsile, täitsa viie tärni hotelli võrdväärne koht aga maksis ainult sandikopikaid tollega võrreldes.

Selline oli siis vaade toa aknast :)
Ka üks Rumeenia must-see kohtadest. Eile aga sai võetud suund jälle lõunasse ja päev otsa sõitmist ja paduvihmu olime Bulgaarias kohakeses mida saab iseloomustada klassikaliste kohamäärusega "karupees". Kuna vihma tibas ja ähvardas kohe uuesti padukat teha siis lõime laagri püsti ja pugesime peitu. Vara oli kell alles aga uni tuli ikka hea, hoolimata sellest, et me oma telgi keset kohalikku karjamaad püsti lõime, meil hommikul lehma ligidal polnud, keda sooja hommikupiima nimel lüpsta oleks saanud. Jätkub... (turva tuli ära ajama)
Jätkame nüüd, turva tuli sest ma istusin kaubanduskeskuse sissepääsu kahe uksepaari vahel, sest sealt leidsin ma pistiku ja wifi. Nüüd surfan diivanit ühe Varna tornelamu kaheksandal korrusel.
Igatahes lehma seal polnud, kuivatasime natke telki öisest vihmast ja praktiliselt kohe peale tee äärde asumist juba ka auto peatus, mis meid Varnasse välja sõidutas. Üleüldse on siiani kõik riigid hääletamiseks suurepärased olnud. Rumeenias on hääletamine ülilevinud, igal linnapiiril on terve ports hääletajaid kellega konkureerida tuleb, eks pealevõtjaid on ka sellevõrra rohkem. Ainult, et enamasti lühemaid otsi sõitvatelt kohalikelt võtab autojuht natuke raha sest kohalikel on see bussi asemel. Samuti on autojuhte kes teevad "piraattaksot", mis tähendab, et nad korjavad auto ühte suunda minejaid täis ja kui auto täis ja raha käes läheb sõiduks. Välismaalastelt pole raha küsimine enamasti kombeks, aga see tuleb igaks juhuks alati enne küsida.
Nii, Varna. Bulgaaria Musta mere äärne kuurortlinn, rahvast sama palju/vähe kui Tallinnas. Tuiasime sellest ristmikust, kus meid maha poetati edasi ühe suurema kaubanduskeskuseni ja seal siis püüdsime wifit ja pistikut ja nende kahe koosmõjul otsisime couchsurfingu kaudu öömaja. Positiivne vastus potsatas kah kohe ja asusime 3,5km kaugusel asuvat kohta otsima. Google mapsi põhjal sai "kaart" joonistatud, aga ikkagi panime mööda sest ühtegi tänavanime silti olnud. Panime kilomeetriga mööda ja kui olime bensiinijaamast päris linnakaardi soetanud ja tõdenud oma möödapanekut lonkisime kuumuse kiuste õigesse kohta ja kõik sai korda. Tore noorpaar on, tutvusime ja natuke hiljem siirdusime randa, LIIVAranda! Miks ma seda rõhutan on see, et Krimmis polnud ainsatki liivaranda ja just seda me Musta mere äärest leida tahtsime. Ehk Musta mere sihtpunkt on nüüd saavutatud korralikult. Korjasime natuke merikarpe ja tulime tagasi oma võõrustajate poole, sõime õhtust ja nüüd hakkame vast magama sättima. Ööd!

Anonymous Ingrid ütles ...